Smoothie před tréninkem

zpět na výběr receptů

 

Smootie před treninkem

příprava 5 minut

Chytrá kombinace jednotlivých surovin umožní sportovcům cíleně manipulovat s výsledným účinkem na chování těla.. Tuto specialitu plnohodnotně využijí především sportovci před zátěží.  Čeká nás „Vápníková bomba“ v podobě lahodného smoothie.

Suroviny: 1,5 dcl makového mléka 1 zralý banán, jedno zralé nakrájené jablko se slupkou, 30 g mandlí a špetku kari koření.
Příprava: do mixeru nejprve nalijeme mléko, do kterého přidáme mandle a rozmixujeme. Poté přidáme zbytek surovin a mixujeme do kašovité konzistence.

Konzumace: všeobecně o smoothie platí, že je potřeba je konzumovat velmi pomalu systémem pomalého popíjení. V opačném případě si zaděláváme na nepřiměřené reakce trávicího traktu!

Info pro sportovce: kombinace surovin nám dává velmi vysoké zastoupení vápníku. V celém koktejlu napočítáme něco málo přes 400 mg, což je pro průměrného jedince naší společnosti polovina doporučené denní dávky.
A  jakou má souvislost vápník s předtréninkovou přípravou? Zvýšené množství vápníku zvyšuje svalové napětí a připravuje nervovou soustavu k vyšším výkonům, což je před fyzickou zátěží přesně to, co většina sportovců potřebuje.

Kde nakoupit suroviny

celá porce

Nutriční hodnoty:
Energie
1579kJ/376kcal
Bílkoviny
9 g
Tuky
20 g
Sacharidy
40 g
Vláknina
8 g