Tofu smoothie

zpět na výběr receptů

 

Smootie před treninkem

příprava 5 minut

Koktejl pro sportovce  jako zdroj kvalitních živin buď 60-90 minut před tréninkem, případně jako jídlo ihned po zátěži
Obecně se tvrdí, že bílkoviny by se neměly v jedné porci kombinovat s jednoduchými cukry. Nepřeženeme -li množství použitých surovin a trávicí trakt nebude po konzumaci porce nikterak protestovat, bude vše v pořádku. I v případě použité soji můžeme být klidní. V okamžiku, kdy použijeme bio produkty, u nichž máme určitou záruku toho, že nejsou geneticky modifikované a ve finále je nebudeme jíst každý den, je všechno OK.

Suroviny: BIO sójové mléko 150ml, BIO tofu 50g, lesní plody 50g, javorový sirup 10ml, skořice
Příprava: Do mixovací nádoby nalijeme sójové mléko, na kostičky nakrájené tofu, čtvrt lžičky skořice, javorový sirup a v neposlední řadě směs lesních plodů /lze použít i samotné maliny/. Všechny ingredience pořádně promixujeme, až nám vznikne hutný krémový nápoj lahodné chuti, jehož pěnovou čepici posypeme skořicí a můžeme podávat. Skořici použijeme v chladnějším období, neboť právě díky tomuto koření změníme potenciál smoothie na ohřívající.


Kde nakoupit suroviny

celá porce

Nutriční hodnoty:
Energie
638kJ/152kcal
Bílkoviny
9 g
Tuky
5 g
Sacharidy
16 g
Vláknina
5g