Treska v ořechové krustě

zpět na výběr receptů

 

Treska v ořechové krustě

příprava 30 minut

Tresčí maso obsahuje kvalitní a lehce stravitelné bílkoviny. Najdeme v něm také další cenné látky – zejména vitamíny A, D, skupiny B, včetně B12. Obsahuje také důležité minerály, jako jsou jód, selen nebo draslík.
Dostatek plnohodnotných, lehce stravitelných , převážně živočišných bílkovin předurčuje tento pokrm    jako hlavní jídlo po tréninku, většinově u anaerobně zaměřených sportovců.

Suroviny: Čerstvá treska 100g, brambory 100g, lískové ořechy 15g, vaječný bílek 1ks, olivový olej 10g, paprika 100g. ředkvičky 50g, himalájská sůl, pepř
Příprava: nejdříve si připravíme přílohu, jelikož ta bude časově náročnější než samotná úprava ryby. Brambory tedy pořádně omyjeme, nakrájíme na kolečka, lehce osolíme, opepříme a vložíme je na pánev s menším množstvím oleje. Pak je schováme pod pokličku a při nízké teplotě necháme péct zhruba pětadvacet minut.
Tresku omyjeme a osolíme.. Lískové oříšky si nadrobno nakrájíme, smícháme s vaječným bílkem a v této směsi pak rybu obalíme. Poté už ji dáme na pánvičku s troškou olivového a restujeme ji až do okamžiku, kdy se nám krusta zacelí a zezlátne. V tu chvíli už můžeme tresku servírovat spolu s bramborovými dukátky a čerstvou zeleninou.

 

Kde nakoupit suroviny

celá porce

Nutriční hodnoty
Energie
1613kJ/384kcal
Bílkoviny
27 g
Tuky
20 g
Sacharidy
22 g
Vláknina
5 g